esmaspäev, 5. veebruar 2018

P8: Singapur ja Kuala Lumpur - spaatan

Hommikul teen läbi tuttava rutiini ja sätin ennast siis õigeks ajaks minema spasse. Siiski jöuab spa administraatoripreili juba enne kõne tuppa võtta ja teeb meeldetuletuse, et ma ikka ära ei unustaks. Kinnitan talle, et olen juba peaaegu teel ja niikui toru ära panen, lippan ka toast välja. 

Esmalt palutakse mul hetkeks istet võtta ja paari minuti pärast on minu juures juba suhteliselt miniatuurine imearmas naisterahvas, kes palub mul endale järgneda. Esmalt pakutakse mulle ingveriteed ja selle juurde käib siis veel selgitus tänasest protseduurist ja võimalikud valikud. Kõige alustuseks on jalgade pesu, seejärel keha pesu ja koorimine. Järgneb pesu ja vann. Aga egas see siis veel kõik pole, sest ootel veel massaaž ning kõige lõpuks siis kliendi valikul kroonimas seda kas jalamassaaž või näohooldus. 

No ja siis valikud, mis vaja teha. Kehakoorimiseks valin kohalike vürtside segu, mille puhul mind juba kiiresti vannutatakse ennast eriti hoolikalt pesema, sest muidu lahkun siit kollasena 🤓. Valikus on veel kookose segu, kohviga segu ja viimane valikus veel mingid eriti tulitavad vürtsid. Seega on siin otsus olemas. Järgmisena asume õlisid valima massaažiks. Siin on valikus lavendel, mille praagin kiiresti välja (see lõhn kipub mind lihtsalt läikima ajama). Lisaks veel sidrunhein, mingi kohalike vürtstaimede segu ja ... Mh kurja, juba ma seda viimast ei mäleta 🙄. Kolmas valik on ka lihtne, näo hoolitsus. Jalamassaaži juba Singapuris jõudsin võtta. 

Edasi juhatatakse mind trepist alla, protseduurituppa. Sisustus on rikkalik. Keset ruumi massaažilaud, aga olemas veel ka suur vann (juba vett vett täis ja lilled sees ujumas), eraldi duširuum ja tualett. Ja nurga taga veel lebokoht, ille ette on valmis pandud juba kauss veega ja rärikud. Mul palutakse ennast valmis panna. Kõik kulinad tuleb küljest ära võtta. Valmispandud püksikud kutsuvad mõnusa turtsatuse esile. Kodumail harjunud, et antakse selleks puhuks stringid jalga, siinsed meenutavad korralikke vanaema vupleid. Äge 😂. Panen ennast siis valmis ja jään ootama. Varsti saabub tütarlaps tagasi ja algab jalgadepesu. No mõtted, igasugused mõtted lahkuvad mu peast suhteliselt kiiresti. Lihtsalt chill on. 

Kui kolin massaažilauale, tuleb tõdeda, et hakkab esiti pisut jahe, kuid kui koorija peale pannakse ja seda siis maha nühib ja see toimima hakkab, siis on igasugune jaheduse aidus minust lahkunud. Soojab, ei kuuma, ei põleta. Mõnus on. Pessu. Duši all mäletan, et pean ennast korralikult puhtaks pesema, kui ei taha nagu kollatõbine ringi jalutada. Siis vanni. Vann on selleks ajaks mulle kuhjaga, kahe kuhjaga kaetud. Ronin sisse ja ... Kes ma olen, kus ma olen 😇😁...

Vanni juurde tuuakse veel ingveriteed. Siia ma võikski jääda. Massaažilaual kaotan täiesti viimasegi võime miskit mõelda. Need pisikesed kaed on tugevad, kuid samas ei tee haiget. Suudan paaril korral ainult mõmiseda vastuseks, kas massaažitugevus on ok. Ühtki selget sõna mu suust küll ei välju. Kõige lõpuks veel näo hooldus. Mnjah, siisn vist jään osast mõnust ilma, sest jään lihtsalt magama. Nagu ikka saab iga lõbu otsa 😏. Panen. Ennast tagasi riidesse ja tänan nagu oskan, ise ikka veel mõtlemis- ja kõnevõimetu. Enne veel kui lahkun, juhatatakse taas üles, kus oma naudingute hetke alustasin. Rüüpan veel ingveriteed ja vaikselt oigan. Siis jääb ka silm kellale pidama, möödunud on 3 ja pool tundi. Luhu küll 😇😁. Mitte sekundistki pole kahju. Aitäh. 

Maandun tunnikeseks voodisse puhkama, no ei saa ju kohe traavile minna. Seejärel järgneb peapesu harjutus. Harjutus seepärast, kuna ei taha üle i oma sisseõlitatud keha vee alla viia. Aga pea näev nii huvitav välja, et kas vajab kesu või peaks nagu kogalik mosleminaine selle totaalselt kinni katma. 

Kui olen taas pestud,..., kammitud, maandun kergele snäkile ja dringile. Tuleb tõdeda, et täna siin ju viimane õhtu. Seega juuri launges endale alla ei kasvata. Kui hämarduma hakkab, suunun taas linna. Olen igal õhtul Menara torni vaadanud ( ehitatud tv torniks), nüüd siis aeg seda lähemalt uudistada. On tore, aga enam võdisema ei pane. Uudistan kõikvõimalikke vaateid ja nii avastan, et olen teinud 3 tiiru juba vaateplatvormile peale. Avastan, et väljapanekus, kus on maailma kõrgeimad tv-tornid rivis, on olemas ka selline torn nagu seda on Riia torm. Järjekorras teine 11s. Muidu ilutsevad ikka Hiina ja araabimaailma tornid. 

Tagasi maapeal, jalutan paar tunnikest veel linnas. Kas tahan või ei, aga vaja varbad kodu poole suunata, sest asjad cpvaja pakkida ning hommikul ootab ees reis Singapuri. Õnneks on takso juba tellitud, seega hommikul sellega pole enam vaja jaurata. Uute elamusteni... 😊


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar