teisipäev, 3. juuni 2014

Oo Aafrika, kunagi me kohtume taas...

Alles see oli, kui saabusin tagasi Aafrikast ja hõikasin välja lubaduse, et kunagi kohtume taas. Unistused peavad ju olema, muidu poleks ju mõtet hommikul isegi voodist välja ronida.
Aga et minu taaskohtumine  musta mandriga võiks tõeks saada uuesti ainult pisut enam kui aasta hiljem, no seda ei olnud isegi minu kõige lennukamateski unistustes :)

Et kõik ausalt ja algusest ära rääkida nagu Agusihvalikule tegelasele kohane, pean alustama sellest, et Eretil tekkis uitmõte LAVis üks väike maraton joosta - Big Five maraton. Mõeldud-tehtud ja otsus see reis ette võtta sündis kiiresti. No ja kui me juba õigel mandril, siis vaja ka uuesti Tansaania külastus plaanidesse mahutada. Pisut planeerimist ja koos see reisiplaan oligi. Kõigepealt maraton, siis väheke ringi uitamist Lõuna-Aafrikas ja siis aeg riiki vahetada. Tansaanias ees ootamas safari ja seepeale ronimise katsetus Kilimanjarol. Kuna ükski puhkus poleks puhkus ilma beachil pleesitamist, siis seda pakub meile Zanzibar.  Ja nii päris mitu nädalat möödunud ongi. Et olla täpne, siis kokku saab neid 6. 

Enne veel kui teele saab asuda, on vaja siiski oma igapäevased taskid ära korraldada. See on olnud paras väljakutse. Tavapärane koju jõudmise aeg 9 või veelgi hiljem ja no mitte kohvikust või loomaaiast, vaid ikka kontorist. Aga tegelikult vist tuleb tõdeda, et ei kurda. Valmis ei saa töö küll kunagi, see on nagu jänesed - paljuneb kurjama kiiresti. 

Vähemasti olen suhteliselt tubli olnud ja viimasel päeval pole vaja kaubandusvõrgus tuiata, et veel viimaseid asju kokku osta, mida kotti vaja pista. Ma leidsin, et paeksin organiseerituse koolitundi minna, sest ka sellisele reisile minnes pole mul mingit nimekirja, mille alusel kotti kokku pakkida, vaid lähenen loominguliselt lootes, et midagi eluks olulist maha ei jääks. Aga pole kaua vaja oodata, päris varsti tuleb see välja - kas ja mida pakkimata olen jätnud. Igal juhul ca 16 kilo staffi on kolinud mõneks ajaks mu seljakotti :) 

Ettevalmistused tehtud, viimasel päeval veel kontorisse, et veel paar viimast asja ära klaarida ning siis SIIT ME TULEME, AAFRIKA!!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar