reede, 6. november 2015

TAN-ETH P14: Hüvasti Tansaania

Hommik algas nagu tavaliselt 7 kopikatega. Pessu ja seejärel hommikusöögile. Kella 10ks kõik mõnulemised mõnsatatud, võtsin sammud bassu äärde lebosse. Ilm tundus tulevat taas pilvisevõitu. Tegelikult päris nii see ei läinud. Sain endale rätiku ja sirutasin ennast bassu äärde siruli. Päike paitas mõnusalt palgeid ja iga hetke tagant basseinis mõned kiiremad otsad. 
Täna oli mu viimane päev Tansaanias. Oeh, kas tõesti taas on saanud see osa reisist läbi? Pisut isegi nagu kurb meel. Mis teha, hing kisub taas tagasi metsikusse loodusesse. Need kiisud, vantsid, kirjakud, hippod ja kõik muud on mu ära nõidunud, seega ei julgeks ma jätta jumalaga. Kuid aitäh ja head aega. Ehk kunagi näeme taas. 
Hotell ei suutnud leida minu viimase päeva hotellibroneeringut, kuid lõpuks siiski asjad korras ja sain kenasti toas edasi resideeruda enne kui vaja öösel lennuväljale minna. 
Õhtul tegin paar jooki ja istusin ning nautisin oma lemmikvaadet hotelli rõdult. Peagi oli väljas läinud märkamatult pimedaks. Väljas oli tõusnud tuulepoiss, nii et vajasin isegi salli õlgadele.
Pakkisin oma koti üle mitme päeva, see tüütu tegevus. 
Arveldasin oma hotelliarve ja palusin ka endale küüti lennuväljale organiseerida.
Kõik vajalikud toimingud tehtud, panin endale ka kella helisema ja keerasin ennast mintmeks heaks tunniks tuttu. Tuleb ju öösel edasi Etioopiasse lennata. Lend väljub kell 3:25, vähemasti on see nii planeeritud. Loodetavasti ei tule seekord lendu oodata mitmeid tunde, enne kui tegelikult lend läheb.  Õhtul sadas veel terve suur sahmakas vihma. Tahaks loota, et tuleb meeldiv lend ja taaskohtumine oma passiga, mis lubaks mul Etioopiasse minna ning samuti jätkata oma teekonda koos Risto, Maire ja Kristinaga (loodetavasti kõik nimed olen suutnud õige kirjapildiga omandada :) ).




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar