pühapäev, 20. juuli 2014

LAV - Tansaania P34 - Süllekukkunud puhkusepäev :)

Tänane päev kukkus ootamatult sülle kui totaalne lebotamise päev. Esialgsete plaanide kohaselt pidime täna alles viimasest laagrist mäel tagasi tulema, aga seoses Ereti tervisliku seisundiga kiirustasime mäelt ära juba eile.

Seega oli meil võimalus ärgata millal tahsime ning teha mida iganes. Eile olin ma ära kustunud voodis kella 7 paiku. Ka suurtüki mürsk poleks suutnud mind rohkem üleval hoida. 

Ärkasime hommikul 9 ajal ja ajasime ennast üles, et hommikusöögile minna. Olin öö jooksul mitu korda ärganud ja uuesti magama jäänud, kuid ei osanud siis miskit tähele panna. Häirekell hakkas tööle kui hommikusöögil tellisin omleti ja see suus ainult ringi käis ja alla keeldus minemast. No ja viga ei olnud omletis vaid minus. Iga lihas, luu ja kont minus tegimpõrgulikku valu liigutamisel ning ise kuumasin kui saunakeris. 

Oli selge, et kõik pole kõige paremas korras :(. Hommikusöök koosnes seega puuviljadest, tassist teest ja mitmest klaasist mahlast. Olime eelnevalt kokku leppinud, et veedame oma päeva basseini ääres päikese käes. 
Õnnetuseks minu enesetunne seda plaanimküll väga ei soosinud. Teatasin pärast hommikusööki, et ma tahan veel pisut magada ja siis võime bassu äärde minna. 

Pisut kujunes terveks päevaks :-) Terve päeva jooksul sain voodist välja ainult vetsus käimiseks ning õhtusöögil käimiseks. Juba hommikupoolikul oli mul selge, et visklen voodis palavikuga. Tegelikult olin ju palavikus olnud mäel sisuliselt iga matkapäeva lõpuks, kuid hommikuks jälle normis olnud. Nii ilmselt tuli toime minu organism igapäevase koormuse ja kõrgusega. Aga nüüd päris nii polnud. Kuna kraadiklaasi käepärast polnud, siis näppu tulle pista poleks päris julgenud.

Igal juhul kujunes päev totaalseks lebopäevaks, aga mitte basseini ääres, vaid voodis. Õhtupoolikul mu kannatus katkes ning segasin endale kokteili - Coldrexi ja manustasin selle. Mõ e aja pärast oleks keegi justkui mu voodi märjaks teinud, higistasin palavikku välja. Õnneks koos sellega hakkas tagasi tulema ka normaalsem enesetunne.

Päris õhtul võiksin vist öelda taas, et elu on lill :-). Ja alata võib puhkus paradiisisaarel - Zanzibaril!!  Yeeeshh!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar